petak, 18. svibnja 2018.

POSLEDNJI PREGOVORI! Kija Kockar i Sloba zaključuju priču o RAZVODU! Znala sam da me VOLIŠ! (VIDEO)

Izdrži do kraja!


Sloba Radanović i Kristina Kija Kockar sinoć su imali otvoren razgovor o razvodu.
Sloba je rekao da mu ne pada na pamet da se razvodi u “Zadruzi”, ali da će izaći u susret Kiji ako ona to želi.
– Što ti je toliko zapelo da bude ovde? –
– Ja neću da se razvedem ovde. Ispada da sam ja paćenica koje neće da se razvede – rekla je Kija, a Sloba joj je uzvratio da je paraoična.


– Sad ću u inat da se razvedem s tobom, samo da ti dokažem
– Ma, ja znam da on mene voli – provocirala je Kija – Dobro Slobodane, još 12 dana samo, strpi se. Možda se i predomislim – zaključila je.

Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...