nedjelja, 27. svibnja 2018.

Udala sam se odma nakon srednje škole i na medeni mjesec sa nama je išla i mama mog muža, moja svekrva, pod izgovorom da ne možemo sami,




Udala sam se odma nakon srednje škole i na medeni mjesec sa nama je išla i mama mog muža, moja svekrva, pod izgovorom da ne možemo sami, PREMLADI SMO! Svaku je večer ulazila par puta u našu sobu. Na istom sam saznala i da će živjeti sa nama kada se vratimo. Tih 10 dana “medenog mjeseca” sam izlazila sama, obilazila grad u kom smo bili i uživala u njegovim ljepotama. U međuvremenu se dogovorila s mamom da me čeka na aerodromu kad se vratimo. Kad smo sletili vratila sam mu prsten, uz riječi “Slobodnu sad mamu zaprosi s njim i PIP se sa njom” te otišla sa mamom kući. On ostao izneneđen, nije vidio problem i ni danas mu nije jasno zašto sam to uradila. Danas, nakon uspješnog razvoda, mislim da sam jedina žena koja je i nakon braka ostala nevina.


Izvor: www.ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...