četvrtak, 31. svibnja 2018.

"GLEDAM I UMIREM, on želi da se VENČA SA LJUBAVNICOM": Kija u paklu jadikuje, a onda NJEGOV POTEZ koji ZGRAŽAVA





Glavna tema tokom pitanja gledalaca noćas bio je odnos Slobodana Radanovića, Lune Đogani i Kristine Kije Kockar. Dok je Kija pričala zašto je pružila Slobi drugu šansu, otkrila je i kako se osećala kada je kod kuće gledala kako je muž vara.


- Muž me vara, ja gledam na TV-u, u tom trenutku on odlazi kod Drveta mudrosti i želi da se venča sa svojom ljubavnicom. Ja gledam i umirem. Ja nisam nikome zabola nož u leđa, ja sam slobodna! Slobodno nastavi da me pljuješ, pljuješ me na sve strane pa možeš i za stolom - rekla je Kija.

Kristina je sinoć rekla i kako je Slobi pružila drugu šansu jer je on to tražio od nje, a zatim je suprugu dala do znanja da ju je jako povredilo što je nakon gostovanja u emisiji "AmiDži šou" otišao kod Lune Đogani sa kojom je kasnije završio u kupatilu.
Sloba se sve vreme branio rečima kako ne vidi da je nešto loše uradio i kako je samo želeo da bude u odličnim odnosima i sa Kristinom Kockar i sa Lunom Đogani sa kojom vara suprugu mesecima.



Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...