srijeda, 30. svibnja 2018.

ZAVRŠNA REČ KIJE KOCKAR: Poslednje reči žene o suprugu i ljubavnici će BOLETI mnoge!

Sinoć je u "Zadruzi" izbio neviđeni skandal jer je Sloba Radanović, nakon što je u emisiji Ognjena Amidžića izjavio da još uvek voli svoju suprugu Kiju Kockar, završio u kupatilu sa Lunom Đogani.
- Sloba mi nije rekao da me voli kao osobu, a nju kao ženu. Govorio je da želi da pružimo drugu šansu braku. Rekao je da će se izviniti mojoj porodici, a baš se lepo izvinio, pogotovo u WC-u kad je bio sa svojom ljubavnicom. To izvinjenje se posebno dopalo meni, mojoj porodici i prijateljima - rekla je Kija ironičnim tonom.


- Kad nema kamera veoma je nežan, a kad zna da se sve snima onda se breca na mene i glumi nešto što nije. Za Lunu je govorio da mu se zgadila, da je labilna, nezrela, smešna, da ga ne zanima i da je i sam video iz kakve je ona porodice. To su njegove reči. On to, naravno, neće priznati, ali ja više ne želim ništa da krijem. Ispada sada da ja lažem, ali ne zanima me više to jer nemam potrebu da ga štitim više jer on mene svesno povređuje. Sedeo je na dve stolice jer se plašio da mu zaista neću oprostiti. Sto puta me je pitao da li je to osveta ili mu sigurno opraštam, odnosno da li mogu da pređem preko svega, a da ga ne zaj*bem - nastavila je ona.
Kija
Foto: TV Pink printscreen
- Zato sad i kažem da je prevara najmanji problem u našem odnosu. Sad su svi, čak i oni koji su ga branili, javno rekli da su postali svesni da sam svih prethodnih meseci bila u pravu za sve što sam rekla za njega jer je pokazao sada pravo lice. I na "Zadrugoviziji" poslednjoj mi je rekao da ništa ne želi da kaže pred kamerama jer tako ispada da je njegova reč protiv moje. Sve to nek ide njemu na obraz. Htela sam da mu dam šansu da vidim šta će da uradi, i evo pokazao je, i zahvaljujem mu se na tome. Hteo je da se "opere" preko mene jer je čitao čestitke na mom rođendanu i slušao je pitanja gledalaca, pa zna kakav je stav naroda, a njemu je to jako bitno - zaključila je Kija, a onda je dala svoj komentar na celokupno ponašanje Lune Đogani:
- Nije više ni ona klinka. Možeš u tim godinama da pogrešiš par puta i da to pripišeš mladosti, ali ako to radiš svesno, a šta može biti svesnije ako mu je žena tu, i svi te zovu ljubavnicom, onda to svesno radiš. Krivim oboje, ali više njega jer je povredio mene. Luna povređuje samo samu sebe i kanali se - dodala je Kockareva, a onda na brutalan način dala svoju završnu reč o situaciji i zaključila čemu blogerka služi njenom mužu.
Sloba
Foto: TV Pink printscreen

- Malo sam natečena zbog još jedne izdaje, ali sada makar potpuno znam na čemu sam. Pružila sam mu drugu šansu, on je i nju protraćio. Ja treću šansu ne pružam. Kad sam mu sinoć rekla da mi se ne obraća, on je popio tri piva i otišao kod nje. Eto za šta mu ona služi. Sad su svi mogli da vide zašto sam ja u našem braku donosila odluke jer on nema m*da odluči bilo šta, pa nek se sad sam vadi iz svojih g*vana, kad moram tako da se izražavam. Zanela su ga svetla velikoga grada, ali eto, kakav let takav i pad - završila je Kija.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...