četvrtak, 31. svibnja 2018.

POSTAVILA ULTIMATUM PRODUKCIJI: Kija večeras NAPUŠTA Zadrugu! Otkriveno TAČNO u koliko sati ide

Nastavlja se haos u ljubavnom trouglu rijalitija “Zadruga” između Kristine Kije Kockar, Slobe Radanovića i Lune Đogani. Nakon dramatičnih dešavanja kada je Sloba prvo ženi, a potom i ljubavnici izjavio ljubav, stjuardesa iz Zrenjanina je odlučila da napusti imanje u Šimanovcima. Postavila je i ultimatum produkciji koji ako joj ne ispune, ona odlazi.

– Luna je u izolaciji, a Sloba ne znam gde je – rekla je Sanja Stanković Kiji.
– Možda je i on tamo – upitala se Kija, a Sanja je odgovorila da nije.
– Hteli su da se operu preko mene. Jedva čekam šest sati. Ne bude li bilo to što sam rekla, ja odlazim kući! Boli me bre k**ac za rijaliti. Treba mi mir! E, onda ću ja da se sprdam… Golja jedan… – rekla je Kija.

Šta je to tražila Kija ostaje misterija, ali se šuška da su u pitanju papiri za razvod. Ostaje nam da vidimo da li će stjuardesa i zaista napustiti “Zadrugu”.

Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...