četvrtak, 31. svibnja 2018.

U ZADRUGU STIGLA KIJINA MAMA: Moram da budem podrška svom detetu i NAŠEM BOBI!




Večeras je u okviru emisije Porodice zadrugara, voditeljka Katarina Nikolić ugostila mamu Kije Kockar, Nadicu Zeljković. 



Kako je sama rekla, jedva je stigla u emisiju, ali je morala da bude podrška svom detetu. Kijina mama je konstatovala i da je rođendan njene čerke koji je bio pre pet dana svakako događaj koji je obeležio Zadrugu, a na pitanje voditeljke da li je Zrenjanin podeljen kada je reč o Kiji i Sobi, Nadica kaže: 
- Mislim da nije. U Zrenjaninu Bobu svi vole, pre svega jer je dobar i kvalitetan pevač. E sad, zbog ove trenutne situacije, mi  žene smo malo pristrasne kada su druge žene u pitanju... Drago mi je što sam od Kije napravila jaku i samostalnu ženu, ponosna sam - rekla je ona. 

 Kada čujem negativne kritike o Bobi Kijinom bude mi žao i pomalo neprijatno, jer je on bio oličenje dobrog čoveka i dobrog deteta. On je ipak bio član naše porodice - zaključila je Nadica.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...