četvrtak, 31. svibnja 2018.

JA SAM ŽRTVA ZADRUGE! Kija je kriva! Status ZAPALIO region! Neće me ubiti Luna, nego ŽENA! (FOTO)

Zadruga” je svakako jedan od najgledanijih, a samim tim i najuspešnijih rijalitija na ovim prostorima, a dogodovštine Kristine Kije Kockar, Lune Đogani i ostalih učesnika gleda čitav Balkan.


Jedan čovek iz Bosne požalio se kako ima velikih problema u braku zbog Kristine Kije Kockar, i proglasio je sebe “žrtvom Zadruge”. Pročitajte i nasmejte se:
– Dobro jutro…Vidim svega bilo noćas, iščitah se postova i ja zaspim uvek kad ne treba, ali mene je ova Zadruga s*ebala najviše. Ni Kija ni Sloba ni Luna, već moja žena. Ljudi moji, ja više ne mogu od kada Kija poče da radi one sklekove, ona (supruga) opsednuta, gde god se okrenem ona ih radi, dođu prijateljice, odmah sklekovi. Ja više nigde otići sa njom ne smem.
 Ona će odmah sklekove. Ja sam postao ŽRTVA “Zadruge”, a ne ovi balvani lunjari, kijari… Meni pomozite da se odlučim, žena ili sklekovi. Radi li radi i pri tom mora joj se sve prineti tobože i Kija tako radi. Bojim se da će joj guza prevazići Kardašijanovu. Moram ići traži kafu – napisao je na Fejsbuku jedan izmučeni suprug iz Bosne.


Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...