četvrtak, 31. svibnja 2018.

VIŠE IH NE PODRŽAVA?! Nakon Slobinih uvreda porodici Đogani, oglasila se Anabela – NAJGORE GA OSUDILA!

Sloba Radanović je pre nekoliko dana, izrekao kritike na račun Luninih roditelja, Anabele Atijas i Gagija Đoganija.

Naime, on je u razgovoru sa Kristinom Kockar govorio o svojoj devojci Luni kako je labilna, a potom se dotakao i njene porodice, kada im je uputio uvrede.
– Rekao si i kako je Luna labilna i kako je klinka. Kada sam ja tebi rekla da je mene i njena majka pljuvala pre nego što sam ušla ovde, rekla sam ti da su oni zlo, a ti si meni rekao: “Da, tako sam i mislio kakva joj je porodica” – ispričala je Kija, a Slobodan je potvrdio sve njene navode.
Anabela nije mogla da veruje šta je Radanović ispričao o njoj i njenom bivšem suprugu, pa je odlučila da se oglasi putem društvene mreže Instagram.


Ona je bila vidno razočarana zbog njegovih reči, te ga nije štedela.

Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...