nedjelja, 27. svibnja 2018.

ALFA I OMEGA KIJINOG ROĐENDANA: Mnogi kažu da je Kristina imala najbolji rođendan u Zadruzi, a ONA je zaslužena za to! KIJINA KUMA OTKRIVA UTISKE PROSLAVE!

Rođendan Kristine Kockar donio je velike preokrete u Zadruzi i izazvao buru novih reakcija. Koliko je interesovanje vladalo govori i podatak da je događaj pratilo 30% stanovništva Srbije, a mišljenja su kako za devet mjeseci, koliko traje rijaliti, niko nije imao veličanstveniju proslavu.


Zadrugari su tačno u ponoć, na rođendan Kije Kockar, ostali u šoku kada su im otvorena vrata spavaće sobe. Veliki sto dnevne sobe koja je za ovu prigodu bila posebno dekorisana je bio prepun raznovrsne hrane, torti, raznih slatkiša, mnoštva poklona, ali i nevjerovatnog broja čestitki koje su pristizale iz raznih država i gra
Kija je 29. rođendan proslavila u veselju, nije skidala osmijeh sa lica, igrala je i pjevala do zore. Tada su je posebno raznježile čestitke koje je čitala sa svojim nevjernim suprugom Slobodanom Radanovićem, kojem nije bilo prijatno slušati kako ga nazivaju “balvanom, drvetom” i drugim nadimcima. Cjelokupno rođendansko slavlje je izgledalo veličanstveno, a organizacija svega je bila dosta mukotrpna. Gotovo da ne prođe dan da Kija u Zadruzi ne spomene svoju kumu Vanju Ibrahimović, a upravo je ona najviše zaslužena za sve što smo gledali.
Kijina kuma Vanja je danima unazad izlazila u susret brojnim Kijinim fanovima. Svakodnevno je posjećivala poštu gdje su joj pristizale čestitke i pokloni za Kristinu iz raznih država. Zbog angažmana oko Kijinog rođendana svakodnevno je bila u frci i jurnjavi, pobrinula se da do 26. maja obavi mnoštvo stvari potrebnih za žurku, a za Ekskluziva.ba portal dan nakon proslave rođendana otkriva svoje utiske.
– Kristinina sreća i osmijeh na licu nemaju cijenu. Plakala sam od dragosti dok sam je gledala tako veselu. Adrenalin me radio kao da sam uz nju. Za sve ono što smo vidjeli je trebalo dosta dana, živaca, dala sam posljednji atom snage da sve stignem i organizujem. Bila sam rastrzana na sve strane, i naravno da bi za nju dala 500% sebe. Vidjeli smo da se sve to isplatilo. Njena sreća mi je napunila baterije, vratila me na fabričke postavke i ako treba organizovati ćemo još jedno slavlje (smijeh). Jedva čekam da izađe i da zajedno slavimo. Samo neka mi je zdrava i srećna, vidjela sam da su je poruke podrške dosta obradovale i podigle i ovim putem se zahvaljujem ogromnom broju ljudi koji su učestvovali u svemu ovome. Ne stižem da pišem i da odgovaram svima, zatečena sam podrškom koju Kristina prima i svako ko je gledao momenat kada je čitala sve čestitke mogao je vidjeti koliko je sve to nju obradovalo. To je reklo više od bilo kojih riječi da sada kažem”, ispričala je Kijina kuma za Ekskluziva.ba portal.
Na naše pitanje kako gleda na to što je Luna izletjela sa rođendanske žurke i krenula da lupa na kapiji, Vanja odgovara:
– Bila sam fokusirana samo na Kiju, tako je od samog početka. Nisam, niti ću komentarisati postupke drugih. Imam ulogu da podržavam Kiju, a ostali me ne interesuju. 

A šta će za Kiju biti najveći rođendanski poklon kada izađe vani od strane publike koja gleda ovaj rijaliti?
– Definitivno to što će ponosna, uzdignute i mirne glave moći prošetati ulicom bilo kojeg grada. Već sada nam pristižu pozivi iz raznih mjesta tako da bih bila presrećna ako sa njom, ukoliko nam prilike i obaveze dopuste, obiđem barem 5% toga.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...