nedjelja, 27. svibnja 2018.

BESRAMNA NAMEŠTALJKA! Nakon opšteg HAOSA u “Zadruzi”, Kija Kockar postala ŽRTVA SPLETKE! (VIDEO)

Sinoć je u spavaćoj sobi Bele kuće nastao opšti haos kada je Saški Karan nestala čokolada. Ona je za ovaj potez okrivila Nadeždu Biljić i Mariju Anu Smiljanić, a onda se u priču uključila i Maca Diskrecija.
Naime, Saškin slatkiš je u garderoberu prva primetila Marija Ana, koja je to razglasila ostalima. Međutim, ona tvrdi da čokoladu nije pojela, već je to uradio neko drugi.
Kako se Kristina Kija Kockar, osetila prozvanom, ona je dobila želju da se verbalno obračuna sa Smiljanićevom, pa je među njima nastala svađa.


– Šta si ti htela, meni i Matoroj da namestiš da smo mi uzele njenu čokoladu? Da sam ja htela da uzmem, uzela bi i ti. Postala si darežljiva, pa meni kao nudiš? Što nisi nudila svojim prijateljima – pitala je Kija Mariju Anu.
– Ja nisam nikome nudila, nisam uzela u ruke tu čokoladu. Što ja kao nisam smela da uzmem? Da mi se jela, ja bih uzela. Nisam tebi nudila, nego sam tu prišla i rekla Nadeždi – pravdala se Smiljanićeva.
 U raspravu se ubrzo uključila i Maca Diskrecija koja je iznela svoju verziju priče jer je bila prisutna kada se cela ova situacija odigravala.
Janjuš je otišao unutra, zatvorio vrata i uzeo čokoladu. Zatim je izašao i dao je Kiji i Ani po parče. Bio je beli fil u čokoladi, znam, videla sam sve – ispričala je Diskrecija.


– Ti si bezobrazna. Nemoj preko mene da tražiš kadar jer lažeš – odbrusila je Kija Maci.
Kako je ova svađa izgledala pogledajte u snimku koji sledi.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...