srijeda, 23. svibnja 2018.

Udala Sam Se Zbog Novca. Imala Sam Jako Težak Život, Tata Alkoholičar …!



Udala sam se zbog novca. Imala sam jako težak život, tata alkoholičar, mama čistačica,
jedva smo sastavljali kraj sa krajem. Ja i brat smo nosili ono što odbace deca maminih

gazdi. Upoznala sam veoma bogatog gospodina starijeg 16 god od mene. Pošto mi je Bog
podario neverovatnu lepotu, on se brzo zaljubio u mene i zaprosio me. Bila sam iskrena
prema njemu i sve mu ispričala ali je on prihvatio to da ga ja ne volim i venčali smo se.
Dogovor je bio da uvek budem njegova, da ga podrzavam i da ga nikad ne prevarim.
Pristala sam. Prošlo je 14 godina. I dalje smo u braku i imamo dvoje dece koja idu u
privatne škole, na letovanja i zimovanja, imaju skupu garderobu i igračke, sve ono što ja
nisam imala. Moj muž je najbolji otac i suprug na svetu.


Ne kajem se. Nisam nikad osetila šta je prava ljubav i leptirići u stomaku. Ali sam
zadovoljna jer su moja deca sretna, mama je sretna, moj muž je sretan.
Izvor.ispovijesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...