nedjelja, 6. svibnja 2018.

STUDENTICA SAM I BILA SAM 2 GODINE U VEZI SA DEČKOM KOME SAM PLAĆALA





Studentica sam i bila sam 2 godine u vezi sa dečkom kome sam plaćala kafe, večere, izlaske, odjeću i sl. Nije imao posla, kao ni ja, ali ja sam se uvijek nekako snalazila, uzimala od svojih da bih njega vidjela, radila neke promocije… Kada bi njemu ispao neki posao i kada bude isplaćen, samo bi se naljutio, otisao od mene a vracao bi se kada potrosi te pare.
Duguje mi mnogo para, ali ostavila sam ga i konačno imam svoje pare za sebe i uzivam. Nemojte me pogresno shvatiti, nije stvar u novcu, stvar je u čovjeku zbog kojeg bi vi uradili sve, a on zbog vas ništa.


Izvor: www.ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...