subota, 5. svibnja 2018.

Stigne Muji poruka od švalerke: – Dođi brzo, sama sam kući!



Stigne Muji poruka od švalerke:
– Dođi brzo, sama sam kući!
Razmišlja on kako da se izvuče pa reče Fati:
– Jao ženo, umro tetak! Evo sad javili. Ostani ti i kopaj, a ja idem da vidim treba li šta pomoći.


Ode Mujo i ostavi Fatu na njivi da kopa. Posle nekog vremena vraća se on kući i kaže:
– Nećeš verovati. Ja otišao do tetka, kad on živ i zdrav. Rekoh, kad sam već tu, sednem sa njiim, popijem kafu, upitam ga za zdravlje i shvatim da me neko lepo namagarčio. Ne mogu da verujem da se ljudi šale na takav način!
Na to će Fata:
– Ovaj svet je totalno poludeo. Evo sad kad si ti otišao, naiđoše dvojica pijanih drumom i napadoše na mene. Kažu, ili da im pevam, ili da se seksamo!
– I, šta si uradilaa? – upita je Mujo, vidno zabrinuut.
A Fata će:
– Pa, kako da pevam kad je tetak umro?


izvor : vicevi.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...