petak, 11. svibnja 2018.

Osveta je najslađa zar NE..





Prije 10 godina, muz me prevario sa konobaricom, ja tad 21 godina, trudna, jedno dijete od 2 godine, i ta djevojka me zvala, poslala mi slike gdje je sa mojim muzem, i ja tad stvarno napravim haos, al’ oprostim zbog djece, i jer sam voljela svog muža.


 Danas nakon 10 godina ja sam se osvetila, prevarila sam muža sa mužem od te djevojke. Nazvala je, poslala joj slike, rekla joj da se u životu sve vraća, nisam joj prijetila kao ona meni tad, da će me ubit’, da će podizati moju diecu… A mužu sam papire za razvod mirno predala. On i dalje ne zna zašto.


izvor : ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...