subota, 19. svibnja 2018.

Jovan Perišić otvoreno o vanbračnom djetetu sa učesnicom Parova!


Miljana Kulić napala je učesnicu “Parova” Dariju Rajković, tvrdeći da ima dijete sa poznatim pjevačem Jovanom Perišićem! Banjalučanka je ispričala kako ima dijete koje je dobila sa 16 godina i to sa jednim pjevačem sa kojim je prvi put spavala, ali da on nikada nije želio da prihvati bebu, zbog čega dijete nosi njeno prezime.
Kada su se ona i Miljana posvađale, Nišlijka je rekla da svi znaju da je Jovan Perišić otac njenog djeteta. Pjevač  je bio jako bijesan zbog ove klevete.
“To su gluposti! Ja ne znam kome smetam, da li ljudima smeta što radim i gledam svoja posla? Ne znam u čemu je problem! Napravili su mi haos u porodici, meni lično, mnogo sam ljut! Nikada u životu nisam pravio skandale, svi koji me znaju, manje ili više, znaju da je meni porodica svetinja, da ja nikada ne bih napravio nešto što bi moju porodicu povrijedilo ili bacilo ljagu na njih. Poslije toliko godina koliko se bavim ovim poslom, nikada nijednu mrlju nisam imao, ja nisam neko ko je sklon skandalima, i onda me kao grom iz vedra neba ovo zadesi. Tu djevojku nikada vidio nisam, da sam joj bar nekada rekao dobar dan na ulici. Kažu da ima dvije slike na kojima smo ona i ja. Vrlo jasno se vidi da su slike sa mog nastupa, na jednoj čak držim mikrofon na ustima”, kaže pjevač.


(starmagazin.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...