nedjelja, 6. svibnja 2018.

ISPOVEST: Sterilan sam, sa 15 godina sam imao neke čvoriće TAMO DOLE …





Sterilan sam, sa 15 godina sam imao neke čvoriće TAMO DOLE i nakon operacije mi je, tačnije mojim roditeljima je rečena bolna istina. Ja sam to kasnije saznao, ali nikada nikome nismo govorili, jer nismo željeli da iko zna da sam na neki način invalid.

 Čak ni mojoj djevojci, sada supruzi nikada nisam rekao daa nećemo imati djece. Međutim, evo nakon 7 godina prekrasnog braka, saznao sam da mi je žena trudna, SAZNAO SAM DA ME VARA, DA ME LAŽE… GROZAN OSJEĆAJ VJERUJTE.
izvor:ispovjesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...