subota, 5. svibnja 2018.

BIO SAM LJUBAVNIK JEDNOJ ŽENI, DO TRENA DOK NJEN SUPRUG NIJE SAZNAO ZA NAS…




Bio sam ljubavnik jednoj ženi, do trena dok njen suprug nije saznao za nas. Ne znam odakle je saznao za moj broj mobitela, prestavio se lažno i zahtevao da se nadjemo… nisam znao o čemu se radi i pitao sam ga, reko da je nagrada u pitanju, da su izvukli moj broj… 


ja sam poverovao u to i nasli smo se batine koje sam dobio pamtiću ceo život, najgore od svega dok sam ležao na asfaltu popišao mi se na facu… Svjestan sam svoje krivice, ali isto tako i njegova zena je jedna obicna raspustenica koja me zavela, neka je ostavi i zivi normalan zivot…


Izvor.ispovijesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...