utorak, 27. ožujka 2018.

UDOVICA 35 TRAŽI USAMLJENOG UDOVCA!!



I ja sam usamljena već duže vrijeme…


Na žalost prije godinu dana sam ostala udovica, muž mi je umro naglo od srčanog udara i ostala sam sama. Nismo uspjeli imati djece niti sam se ostvarila kao majka, to mi je jedna velika ne ispunjena želja. Mislila sam da nakon njegove smrti više nikada neću imati volju nekoga zavoljeti.
Ali eto došlo je na to i želim da me netko voli i da se osjećam voljenom, netko sa kime bih mogla stvoriti svoju obitelj i danas sutra imati bar dvoje djece. Tražim striktno udovca, ne zato što drugi ne znaju ili nisu dobri, već zato što sam sigurna da oni znaju kroz što ja prolazim ili sam prošla, i što bih mi najbolje trebalo jer to isto treba i njima i nekako bih se našli u svemu tome..
Sigurna sam u to. želim ponovo voljeti nekoga i imati za sebe, iako ja i dalje volim svog pokojnog muža ali to ne znači da ne bih trebala nastaviti dalje sa svojim životom i živjeti dok ne dođe moj red. Želim da mi se ostvare neke stvari koje nikada nisu i nadam se da ću ovim putem naći svoju srodnu dušu i nekoga tko će ispuniti ono što ja tražim, jer ću mu uzvratiti istom mjerom i načinom.
Ako ima netko da je u istoj situaciji i da je zainteresiran za mene neka mi se javi, ja ću rado sa njim stupiti u kontakt pa da se nađemo i pokušamo, ništa nas ne košta i sigurna sam da ćemo bar ubiti ovu samoću i usamljenost koju osjećamo.


Izvor: Ispovest.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...