četvrtak, 29. ožujka 2018.

U vezi sam sa oženjenim muškarcem… 19 godina je stariji od mene, ali meni to ne smeta i želim život provesti pored njega. Obećao mi je kada završim



U vezi sam sa oženjenim muškarcem… 19 godina je stariji od mene, ali meni to ne smeta i želim život provesti pored njega. Obećao mi je kada završim srednju školu da će da se razvede od sadašnje supruge i da će mene da vjenča. Imam 18 godina i to bi trebalo da se desi iduće godina. Nemate pojma kako sam sretna što se bliži taj dan. Kada smo se počeli viđati prije 3 godine bila sam nevina, ali iako sam imala samo nepunih 16 znala sam da je on onaj pravi.


Bogat je, ali to mi vjerujte nije važno. U početku mi je svaki puta kada bi se vidili davao po 50, 100 eura, kupovao skupe poklone, ali nakon što smo oboje shvatili da je naša veza nešto više na njegov prijedlog odlučili smo da mi ne plaća za TE USLUGE, jer to što smo imali postala je iskrena i istinska ljubav. Znači nisam sponzoruša ako neko tako misli, jer već 2 godina nisam od njega uzela ni jedan euro, a viđamo se 2-3 puta sedmično.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...