subota, 12. svibnja 2018.

Kako mrzim to što mnogi muškarci ne mogu da prihvate da ti se jednostavno NE SVIĐAJU, nego kad ih odbiješ, kreće bura.. Npr, odbijem jednog zato



Kako mrzim to što mnogi muškarci ne mogu da prihvate da ti se jednostavno NE SVIĐAJU, nego kad ih odbiješ, kreće bura.. 


Npr, odbijem jednog zato što mi jednostavno ne klikće s njim i ne sviđa mi se, on mi kaže “vidi se da ne voliš dobre momke, vidi se da si jedna od onih koje privlače problematični tipovi”, ma baš si pametan, ja sam mazohista pa te zato neću.. Ili drugi slučaj “aa to je zato što nemam bmw, znam ja to”.. ma da imaš trista milijardi na računu, ne bih bila s tobom!
Možda prvo treba da prihvatite to da se nekome ne sviđate i da niste skriveno savršenstvo. 
Evo, moj sadašnji dečko je em divna osoba, em vozi YUGO, ali razlika je u tome što mi se on svideo, zbog milion drugih osobina koje ovi kompleksaši nemaju.


Izvor: www.ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...