srijeda, 27. lipnja 2018.

MED OD CRNE ROTKVE-TOPI KAMEN U BUBREZIMA!




Sastojci


crna rotkva
med(po mogucnosti domaci)
Priprema
Rotkvu oprati i nozem odsjeci gornji i donji dio.
Nozem i kasikicom lagano izdubiti rotkvu da dobijete debljinu zida oko 1 cm.
Na dnu rotkve izbusite malu rupicu(sto vam je med rijedi,neka rupica bude manja!)
Rotkvu stavite na casu i napunite medom,poklopite gornjim poklopcem sto se ga odsjekli.
Nakon 3-4 sata na dnu case ste dobili sirup(kod mene je to iscurilo za 30.min!pa sam ja ponovila isti postupak,vratila sam sav sirup sto je iscurio ponovo u rotkvu)
Sirup uzimati 5 dana 3-4 kasike u toku dana.Kad potrisite dobiveni sirup pripremite novu kolicinu.Citala sam da se cak moze i ponovo iskoristiti izdubljena rotkva!
Pise da ga mogu uzimati i dijeca preko 3 god.3-5kafenih kasikica dnevno.
Poslje pauze od mjesec dana moze se ponoviti.


Posluživanje
Koristi se kod kaslja,prehlade,jaca imunitet,dobar je diuretik,kod bolesti jetre,čisti bubrege i topi kamen u bubrezima.
izvor : megaiga.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...