petak, 29. lipnja 2018.

“Anabelin muž mi je prišao…” Ana Korać otkrila nepoznate detalje susreta sa Andrejem Atijasom!



Bivša učesnica Zadruge, Ana Korać, svojom pojavom i bujnim oblinama mami poglede muškaraca gdje god da se pojavi, zbog čega se i nebrojeno puta našla na meti onih koji su je optuživali da se bavi pros*itucijom i “prljavim” poslovima.
Međutim, Koraćeva kaže da nema nikakve veze sa pros*ituisanjem, te da su te priče krenule kada je ugradila silikone.
– Nikakve veze sa pros*itucijom nemam, mada sam čula da to pričaju o meni. To me ne dotiče i neka oni pričaju, a ja ću da uživam. Kod nas to ide ovako – čim djevojka ugradi silikone, ona je ovakva i onakva! Sve te pogrdne priče nastale su upravo onda kada sam ugradila silikone. Ljudi misle da sam cijela plastična, a ja sam radila samo nos i grudi. Ni na to se ne obazirem, jer znam ko sam – kaže Ana.
Kako je otkrila, na jednoj žurki u Beogradu desilo joj se to da joj je prišao Andrej Atijas, suprug Anabele Atijas, ali Ana kaže da ga u mrvi mah nije prepoznal


– Joj, istina je da mi je na jednoj žurki prišao Andrej da mi nešto kaže, ali nisam ga prepoznala. Tačnije, mislila sam da je to neki moj fan. Ispostavilo se kasnije da je Anabelin suprug. OK je dečko i to što me je gledao ne smatram lošim. To je sve normalno – rekla je Koraćeva.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...