ponedjeljak, 25. lipnja 2018.

RAZOČARAN U LJUBAV: Sloba sletio na aerodrom, pa otkrio da li se više čuje sa Kijom ili Lunom! Evo o ČEMU su pričali!



Sloba Radanović vratio se iz inostranstva, gdje je imao bukiran vikend. On je sletio na beogradski aerodrom u 14 časova, a odmah ga je spopala horda fanova
Mnogi su željeli da popričaju sa njim i slikaju se, a tokom razgovora sa novinarima, Slobi su dobacivale i stjuardese.
– I Luna i Kija su dobile poklone od fanova, koje sam ja ponio. Nisam ni vremena imao da im kupim ništa, ni sebi, vjerujte mi. Svi su me pitali o odnosu sa njima, ali sam zamolio da ne pričamo o tome – rekao je za “Premijeru” Sloba.
Na pitanje da li se čuo sa njih dvije, kaže:
– I sa jednom i sa drugom… Čuo sam se i sa jednom i sa drugom. Sa Kristinom malo zvaničnije. Zvao sam je sa novog broja telefona i rekao da sada ima moj broj. Treba da se dogovorimo oko svega, vidjećmo – rekao je on.
Na pitanje da li su mu žene prilazile na nastupu, te da li je trenutno zaljubljen, rekao je:


– Nisam ni sa Kijom, ni sa Lunom u vezi. Nisam zaljubljen. Ne razmišljam o tome, malo sam razočaran u to sve -rekao je Sloba, koji je bio vidno umoran.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...