srijeda, 27. lipnja 2018.

Što sam duže sama to teže pronalazim osobu zbog koje bi se odrekla svoje slobode i …..








Što sam duže sama to teže pronalazim osobu zbog koje bi se odrekla svoje slobode i pristala na vezu i suživot s istom. Iskustvom iz dvije prijašnje veze, gledajuć svoje prijatelje/ice i njihove veze uočila sam dosta generičnih ponašanja i problema zbog kojih često dolazi do prekida. Sada iste vrlo lako uočim i automatski ne ulazim u ikakav odnos s tom osobom.
 Vrlo sam emociolana (i previše) i ne želim dopustiti da me netko ponovno povrijedi, sputava, maltrerira itd. U početku sam mislila da je problem u meni i da tražim previše, ali samo hoću nekog tko je “uredan” u glavi, ima posložene moralne vrijednosti, zna iskazat emocije i poštuje me. Jednostavno, ono što pružam to tražim zauzvrat. Tužno je što je u današnje vrijeme to toliko teško pronaći.




Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...