četvrtak, 28. lipnja 2018.

‘Baka mi uvijek daje džeparac, pa sam joj za zahvalu, uplatio ljetovanje’



Imam 18 godina i od kad znam za sebe baka je uvijek bila tu za mene. Uvijek sam sa njom bio najbolji. Naravno tu su roditelji i cijela obitelj, ali baka i ja smo imali poseban odnos. Stalno smo se družili. I oduvijek mi je davala nešto novaca za slatkiše ili igračke. Od kad znam za sebe.


 I znam da ima malo i tak sam sad shvatio koliko je to malo kad sam malo stariji. Živi od penzije koja nije velika, ali svaki put bez obzira što sebi neće priuštiti nešto dala je meni za moju sreću.
 I zato sam joj užasno zahvalan. I odlučio sam joj uplatiti ljetovanje. Nije ništa skupo jer toliko nemam, ali svejedno imam za tjedan dana na moru. Kad je čula za to plakala je. Otišla je prije par dana i baki je odlično i javila se da uživa. Nije bila na moru godinama tako da vjerujem da je sretna. 
I moram vam priznati da se ja super osjećam jer sam baki priuštio nešto lijepo. Ona je meni cijeli život pomagala i sad ću ja njoj.


izvor : ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...