subota, 30. lipnja 2018.

ISPOVIJEST DANA: KRENULA SAM DA IZAĐEM SA MOMKOM KOJEG SAM TEK UPOZUNALA, JAKO MI SE SVIDIO



Krenula sam da izađem sa momkom kojeg sam tek upozunala, jako mi se svidio.Obukla sam haljunicu od prijateljice koja je pomalo “droljasta” i znala sam da ću mu se u njoj svidjeti.


Jedva sam stala u nju, ali su moji atributi dolazili do izražaja kad sam oblačila štikle na ulaznim vratima su se neočekivano pojavili.. Moji roditelji…
..otac je blijedo gledao i samo je rekao: šta ćeš obući gore ?


Izvor: www.ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...