srijeda, 16. svibnja 2018.

U CEO HAOS UPLEO SE I GAGI ĐOGANI: Evo šta će Luna MORATI da uradi, ona sva utučena





Gagi Đogani i Anabela Atijas održali su sinoć zajednički nastup na jednom prestoničkom splavu, što je privuklo veliko interesovanje medija, budući na sva dešavanja u kojima je glavni akter njihova ćerka, učesnica “Zadruge” Luna Đogani. Budući da se finale najgledanijeg rijalitija bliži, Gagi ne može da dočeka da posle devet meseci ponovo ugleda svoju mezimicu.


– Ne mogu da gledam Lunu tako utučenu i ubijenu… Ne sumnjam ni u jednom momentu da Sloba voli Lunu. Ona je prespavala dan zato što je ljuta zbog svega – objasnio je sinoć Gagi koji, dok je nastupao, nije ni slutio da će iste noći njegova mezimica doživeti novi emotivni slom, zbog kojeg se satima gušila u suzama i za svoje loše stanje krivila Slobu.
Budući da je Luna tokom svog učešća u “Zadruzi” u više navrata otkrivala razne pikanterije vezane za članove svoje porodice, Gagi će od nje zatražiti da određene stvari demantuje.
– Moraće da demantuje neke stvari, to je prvo što ću joj reći… Ipak je to zatvoreni prostor dole…. I ja razumem nju, a razumem i Slobu, kao da su opijeni unutra. Oni više ne znaju šta rade definitivno, a ne znaju ni šta pričaju – kaže Gagi.


Đogani zna kako je Slobinim roditeljima:
– Osetio sam potrebu da ih posetim, jer znam koliko su to dobri ljudi. Hteo sam da ih podržim jer znam kako im je, ja sam dugo u ovom poslu, nadam se da sam im pomogao koliko sam pomogao. Samo sam želeo da im kažem da se ne sekiraju i da će sve biti u redu – objasnio je Gagi razlog svoje posete Slobinim roditeljima.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...