četvrtak, 17. svibnja 2018.

PRIJE 3 GODINE SAM BILA U KRATKOJ VEZI SA JEDNIM MOMKOM, MOJE GODIŠTE. SPAVALI SMO SKUPA, ALI NIJE IŠLO JER


Prije 3 godine sam bila u kratkoj vezi sa jednim momkom, moje godište. Spavali smo


skupa, ali nije išlo jer volim više starije muškarce. Sada se nalazim sa muškarcem koji je
stariji od mene 19 godina, nikada se bolje nisam osjećala sve dok nisam saznala da je
momak s početka priče njegov sin. Mislim da ću raskinuti ta naša viđanja iako je se*s
najbolji koji sam ikada imala, ne želim da njima bude neugodno, najbolje je da ni ne znaju.
Moram napomenuti da je on rastavljen i da ne vara ženu sa mnom, niti je prekinuo sa
ženom radi mene, tako da smo oboje slobodni i možemo raditi što želimo.


IZVOR:ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...