ponedjeljak, 14. svibnja 2018.

LUNA ODALA ISUVIŠE VAŽAN DETALJ: U panici se izjadala, a onda… AUH! Sloba se TOGA sada setio (VIDEO)

Luna Đogani i Slobodan Radanović započeli su svoju romansu u rijalitiju uprkos činjenici da je on oženjen Kristinom Kijom Kockar. Kada je njegova supruga ušla u “Zadrugu”, nastao je pravi pakao za ovaj ljubavni trougao. Pre nekoliko dana Sloba i Luna su raskinuli, a pevač se naprasno zbližio sa svojom suprugom. O ovoj temi sa Đoganijevom sinoć je popričao Ognjen Amidžić.


Luna je u nastavku razgovora objasnila i da li će ona i Sloba obnoviti svoju romansu.


– Teško mi je. Osam meseci, 24 sata imaš nekog pored sebe, i onda se sve promeni, nikad se ovako usamljeno nisam osećala. Ovde se sigurno nećemo pomiriti, jer nikad ne bismo bili par kao što smo bili. Ne znam ni za napolje da li ćemo se pomiriti. U mojoj glavi je sve jasno, ali u njegovoj nije. Meni treba muškarac koji zna da sam samo ja žena sa kojom će da bude srećan. Čovek u kog sam se ja zaljubila više ne postoji. Veruj mi da je njemu psihički najteže. Kad sedim sa njim i pričam, pitam se ko je ovaj čovek. Ja sam pristala na uvrede, na osude, etikete ovde. Nije mi više bitno kako će ljudi da me vide, mnogo mi prija da budem sama. Ne mogu ja ništa da promenim za ovih 17 dana. Moje srce kaže da ću ja biti sa njim do kraja života, da mu rodim decu, da se udam za njega, ali moj mozak me pita da li je to sreća. Ja samo želim da mi svi budemo srećni – završila je modna blogerka.
Pogledajte kako je to izgledalo, ova je snimak u kom Luna objašnjava da Slobu i Kiju vežu sećanja o njima i njihovim uspomenama, koje su bile brojne – što svi znaju:

Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...