ponedjeljak, 14. svibnja 2018.

ISPOVEST: Imam muza koji radi po ceo dan da bi deci i meni osigurao pristojan zivot...




Imam muza koji radi po ceo dan da bi deci i meni osigurao pristojan zivot. Svi ga vole, svima divan, vredan, pristojan. Kada kazem da se planiram rastati, kazu da sam nezahvalna, a ne znaju da ja sa druge smene odlazim u trecoj smeni u jednoj kafani da radim kao igracica da bih pomogla porodici, on ne zeli da decu cuva niko drugi osim
mene, daje lazna obecanja, zanemaruje me. Rekla sam mu pre dve nedelje da odlazim, preklinjao je jos jednu priliku, bio divan ta dve nedelje. Od juce je opet onaj stari. I onda kazu da sam luda sto odlazim jer me ne tuce, ne vređa i ne vara okolo.


Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...