srijeda, 16. svibnja 2018.

GADE MI SE MNOGI TAMO – Poznati pevač ŽESTOKO OPLEO po zadrugarkama! Ali ONA ga je POTPUNO RAZOČARALA…ŠOK!


Beca Fantastik je sinoć bio gost na žurki u rijalitiju “Zadruga”. On je otkrio da je na žurku došao umoran jer je u toku dana bio u Novom Pazaru, pa je snimao emisiju “Amidži šou”, a na kraju je došao na imanje.
On iskreno otkriva za da ga nijedna zadrugarka nije oduševila.


– Po mom ukusu nije nijedna. Niko tamo na mene nije ostavio neki utisak – rekao je Beca.
U toku žurke, Miljana Kulić ga je ogovarala.
– Nema nikakvu komunikaciju sa publikom. Čini mi se da je pe*er ili biseksualac – pričala je Miljana.
Zamoli smo Becu da nam prokomentariše ovu situaciju.


– Verovatno me je tako komentarisala zato što sam je iskulirao. Više puta mi je prilazila i tražila pesme. Čak me je i jednom poljubila u obraz, ali očigledno nije dobila pažnju koju je očekivala. Nisam željan da imam podršku i pažnju Miljane Kulić. Gade mi se mnogi tamo i ne mogu da ih gledam, a za mene kao muškarca bi stvarno bilo sramota da sam željan Miljanine pažnje – prokomentarisao je pevač.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...