ponedjeljak, 14. svibnja 2018.

ČIM GA JE UGLEDALA, POBJEGLA U KUĆU! Šako Polumenta nakon susreta sa Minom priznao: Za srce me je UJELA!

Popularni folk pjevač Šako Polumenta u utorak uveče priredio je učesnicima “Zadruge” spektakularnu žurku koju će, nema sumnje, pamtiti još dugo! Pjevača su zadrugari dočekali s ovacijama, sve njegove hitove pjevali su uglas što je njega obradovalo, ali ne i iznenadilo.


– Moram da priznam da sam očekivao takav doček! Bilo je, zaista, spektakularno, sjajna atmosfera, ja sam dao sve od sebe da im ta žurka bude najbolja do sad… Sve je prštalo od energije! Nekako se baš vidjelo da su baš dugo čekali da im ja dođem, da me čuju… Svi su pjevali uglas, baš su me prijatno iznenadili Lepi Mića, koji je skroz drugačiji nego što se do sad predstavljao, i Tanja Jovićević, koja je bila oduševljena kako ja pjevam i što su sve ono bile moje pjesme – rekao nam je Šako, a potom dodao da sebi nije želio da dozvoli da “drži lekcije” zadrugarima i savjetuje ih o daljim koracima:
– Ja sam tamo otišao krajnje profesionalno i zaista ne bih volio da ljudi kažu da sam ženturača neka, tužibaba… Ja nisam tamo došao da ih savjetujem i ne znam ti ni ja šta, već da napravim sjajnu žurku i to sam i uradio.
Budući da cijeli Balkan već devet mjeseci komentariše ljubavni trougao u kojem su glavni akteri Kija Kockar, Sloba Radanović i Luna Đogani, zamolili smo i Šaku da nam otkrije na čijoj je on strani. Međutim, pjevač nam je otkrio da su mu, zapravo, svi simpatični.
– Ne znam, to bi bilo nefer sa moje strane, da ja sad iznosim ovaj ili onaj stav… Svi su mi simpatični. Vidim da je Sloba fin, ali ljubav nema granice, sve se prašta. Svi mi dođemo do iskušenja ovakvih ili onakvih kada je ljubav u pitanju, tu razum zakazuje, a govori samo srce. Ne znam, nadam se da on najbolje zna šta radi i šta osjeća, odluka je na njemu, a meni su simpatične i Kija i Luna, ni protiv koje, stvarno, nemam ništa – objasnio je on.
Gledaoci, ali i sami zadrugari s nestrpljenjem su iščekivali da vide kako će proteći Šakin susret sa zadrugarkom Minom Vrbaški, koja je ranije izazvala neviđeni skandal kada je pjevača optužila da joj je slao provokativne poruke i snimke, što je poslije demantovala i priznala da je sve izmislila. Mina je bilo vidno neprijatno u prvim minutima Šakovog nastupa, pa se nakratko povukla u kuću, a pjevač za Pink.rs priznaje da je i on primijetio da osamnaestogodišnjoj zadrugarki nije bilo svejedno kada ga je ugledala.


– Videlo se u njenim očima da je to pogled kajanja i poštovanja nekako… Taj njen pogled je govorio više od hiljadu riječi. Osjetio sam, poslije svega, tu neku njenu energiju, pokajanje i poštovanje prema meni. Vidio sam kajanje, želju da se ona opere od svega što je uradila… A možda ni ona nije kriva, mislim da ju je to sve nagovorio neko. Iskreno, baš mi je bilo žao, ali nisam želio da se tu pozdravljam, grlim sa njom, ipak me je ona za srce ujela – priznao je Šako, koji je iz čitave priče izašao još jači, u čemu mu je pomogla njegova vjerna publika, koja mu je dala ogromnu podršku.
Nakon hit singla “Nedostaješ”, Šako je ukrstio glasove sa članovima “Leksington benda” u pjesmi “Stranac”, koja je naišla na sjajne reakcije publike, a na kraju razgovora poručio je da nastavlja da radi prvom parom i da će ljeto zasigurno biti u znaku njegovih hitova, kojima će uskoro obradovati publiku.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...