srijeda, 12. rujna 2018.

Preminula popularna voditeljka: Nad POSLJEDNJIM POKLONOM koji je ostavila sinčiću (2) svijet roni suze



Rejčel Blend, voditeljka BBC-ja, saznala je da boluje od raka dojke novembra 2016. godine.

Vijest o tome da joj je nedavno rečeno da joj je preostalo još par dana života podijelila je sa pratiocima prije par dana.
– Riječima legendarnog Frenka Sinatre – plašim se da je moj čas kucnuo, prijatelji. Tako iznenada. Rečeno mi je da imam nekoliko dana života. Sve je nadrealno i zahvaljujem se svima za svu podršku koju su mi pružali – poručila je voditeljka na Tviteru.
A danas stiže najtužnija vijest – Rejčel Blend je preminula.
– Naša lijepa, hrabra Rejčel preminula je u snu okružena porodicom. Slomljeni smo i zahvaljujemo svima koji su nam pružali podršku na bilo koji način. To joj je značilo nevjerovatno mnogo. Stiv i Fredi – piše u saopštenju supruga i sina (2) voditeljke.
Rejčel je nakon saznanja o tome da joj nema spasa počela da ubrzano radi na svojim memoarima koje je ostavila sinu, kako bi mogao da je upozna.


Pored toga, vodila je blog “Big C Little Me” gdje je dokumentovala cijelu svoju borbu i pružala podršku ljudima u istoj situaciji.
Izvor: http://svakidan.info

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...