utorak, 11. rujna 2018.

LUNA PONOVO ŠOKIRALA: Zadruga samo što je počela, ona VEĆ PRIZNALA – Nakon veze sa Slobom sam…


Luna Đogani obeležila je prvu sezonu rijalitija “Zadruga”, a sada se ponovo našla u drugoj sezoni ovog rijalitija. Javnost je bila upoznata sa njenim lošim psihičkim stanjem nakon što je napustila rijaliti kao drugoplasirana i raskinula sa tada još uvek oženjenim dečkom Slobom Radanovićem, ali niko nije znao koliko je njena situacija bila teška. Luna je sada odlučila da progovori i o tome, pa je otkrila do sada nepoznate detalje.
– Ja pijem antidepresive vec dva meseca. Otkad sam izasla iz “Zadruge” bila sam jako loše. Prošla sam najgore od svih, psihički. Došla sam do toga da nisam mogla da razmišljam – započela je ona priču u rijalitiju, pa je nastavila:
– Došla sam kući, nisam mogla da spavam, bežala sam od ljudi, bežala sam od mame. Htela sam samo da sedim i plačem – priznala je ona i dodala:


– Jednom sam usred noći počela da vrištim bez razloga, tražeći da ne kažem koga. Našla sam dobrog psihijatra. On mi je dao da pijem te lekove, svako jutro po jednu. Kad sam počela da pijem nisam videla razliku, ali sam posle 12 dana osetila da se osećam bolje i da imam energije. I rekao mi je da mi se može desiti neka promena, da jedem, da dobijem bubuljice… I to mi se sad desilo, jedem mnogo i osulo mi se lice – zaključila je Đoganijeva, aludirajući i na Slobu.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...