četvrtak, 13. rujna 2018.

VOLEO SAM GA… Sloba Radanović, konačno, progovorio o odnosu sa Mirkom Gavrićem!

Finalista prethodne sezone “Zadruge”, folker Slobodan Radanović, prethodnih meseci je dovođen u vezu sa Mirkom Gavrićem, koji se takmiči u aktuelnom serijalu, a sada je rešio da progovori o svemu tome.


Slobodan Radanović u sinoćnjoj, specijalnoj emisiji “Zadruge” pričao je o odnosu sa Mirkom.

– Mi jesmo prijatelji, voleo sam ga, volim ga i sada. Sarađivali smo, mnogo mi je pomogao, a te priče da smo bili u vezi su smešne – istakao je pevač, koji se pre mesec dana razveo od Kristine Kije Kockar.
– Gavrić mi je poklonio pesmu, ništa nije tražio da mu platim, mnogo mu hvala na tome – dodao je, što je publika u studiju ispratila aplauzom.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...