petak, 14. rujna 2018.

MIRKO JE ZASLUŽIO ŠAMAR! Nadežda sa KNEDLOM u grlu pričala – Loše se osećam, imam EŠERIHIJU i TRAUME!


Žalila se ukućanima.
Za Nadeždu Biljić je današnje popodne bilo pravi pakao. Nakon što je doživela poniženje od Bore Santane, ona je ušla u žestoku svađu sa Lepim Mićom koji ju je uvredio i nazvao je “alkoholičarkom” zbog čega ona nikako ne može da se povrati.


Ona je sela sa nekolicinom zadrugara u dvorištu kako bi podelila sa njima svoju muku i priznala zbog čega pati.
– Ja imam debelu depresiju, fobiju od ljudi i naglih pokreta, jer se vidi da se ja povučem ili cimam. Oni koriste kada ja ne pijem lekove na vreme. Ja znam kakvu su ovi ljudi i jedva čekam da svi shvate. Da me nisu napali i pričali svima da ne pijem redovno lekove, sve bi bilo u redu. Mića i slični njemu to rade namerno, pred punom sobom, daju mu “vaspitne”, rekla je Nadežda i dodala:
– Ja sam sada hiperosetljiva, u ovom momentu. Oni u to udaraju, a ja ne mogu. Ja imam mu.a do poda, ceo život se družim sa kriminalcima. Oni me teraju da napravim problem i sebi i drugima. Ne želim da zavrtim rijaliti, ovo mi ne prija, to što sam u centru pažnje. Javna sam ličnost koja normalno radi svoj posao, zahvalna sam Mirku Gavriću koji me izvukao iz govana i “Pinku”, ali ovo neću da trpim i ćutim – pričala je plačljivim glasom Nadežda.


Svi pristutni ukućani su je pomno slušali i pokušali da je uteše, ali Biljićeva je u tom momentu bila potpuno iscrpljena i izrevoltirana onime što je doživela od svojih cimera, a pogotovo od Mirka Gavrića, njenog najboljeg prijatelja.
– U sobi sede Mirko, Zlata i Suzana i Zlata, koji vide da 2 dana nisam popila terapiju. Imam ešerihiju, juče sam bila 3 sata kod ginekologa, za mene su to traume. Oni su pred punom sobom vikali na mene zbog toga, a mene Mirko uzima za ruku i naređuje mi da sednem, pa sam htela da mu lupim šamar, zaslužio ga je. Ako se tako ponaša troje ljudi sa kojima se najvše družim kako će tek ostali, rekla je Biljićeva.
Izvor:srbijadanas.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...