utorak, 31. srpnja 2018.

Zvezda Granda povređena u strašnoj nesreći: Zabili se u kamion, tragedija jedva izbegnuta


Ova popularna pjevačica koja je učestvovala u popularnom takmičenju Zvezde Granda imala je saobraćajnu nesreću. Imala je sreće što su ona i ostali koji su bili u autu ostali živi.


Kaže da su u autu bili ona, njen dečko, njegov brat i snaha. Nesreća se dogodila kada je njihov auto udario u kamion. Imali su sreće jer nisu imali posljedica. Auto jeste pretpjelo veliku štetu, ali to je ništa u odnosu na ono šta se moglo dogoditi.
Materijalne stvari možete nadoknaditi, život ne. To što je bilo s autom, je mala stvar u odnosu na ono što se moglo dogoditi njima. Nadica Ademov je napisala:
“Naš automobil je naleteo na kamion. Sam Bog nas je sačuvao. U kolima smo bili moj dečko i ja, i njegov brat i snajka. Ruke sam osakatila, u sedište sam udarila glavom. Imam modrice po glavi. I opet ponavljam, sam Bog nas je sačuvao jer je udes bio jeziv!”


Izvor.novi.ba

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...