nedjelja, 29. srpnja 2018.

“MIROLJUB UME DA DODA, JA NE!” Zorica Brunclik otkrila TAJNU IZ BRAKA – “Nisam pogrešila, ali…”




Ona je zatim pojasnila da se tog režima hrane drži i na odmoru, na koji je otišla sa suprugom i naslednicom Zlatom.
– Ovo je sad učenje da jedeš da bi živeo, a ne da živiš da bi jeo. Ovo sam uradila da se preorijentišem da u budućnosti imam takav način ishrane. Dok sam bila na odmoru u Italiji, jela sam školjke, škampe, rakove, to je dozvoljeno. Jednom u nedelji može da se jede piletina, a ja sam sebi dala četiri dana – rekla je Zorica, pa objasnila:
– To sam uradila zato što tog meseca nisam nijednom pogrešila, i onda sam čuvala ta četiri dana, tako da sam lepo spojila. I jedanput sam pojela parče pice, to nije strašno – kaže Brunclikova.
S obzirom na to da su smršali, supružnici su put u Italiju iskoristili da obnove garderobu.


– Ćerka Zlata je uvek zadužena za moju garderobu i odevne kombinacije. Bili smo na sedmodnevnom odmoru u Milanu, Veneciji i Lido di Jesolu, i normalno da smo u Milanu išli u kupovinu. Onda je Zlata molila boga da ovih dana ne bude pretoplo, kako bih mogla da obučem ovo odelo – rekla je Zorica za “Blic”.
Izvor:srbijadanas.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...