srijeda, 25. srpnja 2018.

Nastavlja se rat! Karleuša odgovorila Kiji na to što je sa 17 godina radila kao garderoberka, bukte društvene mreže! (FOTO)



Jelena Karleuša i Kristina Kija Kockar napravile su totalni haos na društvenim mrežama, a njihova “prepiska” traje od juče


Nakon što je Jelena Karleuša prozvala Kristinu Kockar na temu njene pevačke karijere i toga što je spot “Ne vraćam se na staro” prvi na trendingu, a Kija joj uzvratila donekle istom merom, prepiska se i dalje nastavila. 


Naime, Jelena se oglašavala na Tviteru, dok joj je Kija odgovarala na svom Instagram nalogu.
A sve je počelo ovom Karleušinom rečenicom: 
– Znate šta, ako je u Srbiji Kija (?!) sa onakvim pevanjem, izgledom i harizmom prva u trendingu, ozbiljno razmišljam da uložim lovu u moje dadilje i garderoberku. Pokidale bi! Ja se ne šalim – napisala je JK, da bi joj Kija na to odgovorila:
– U pravu si, Jeco. Trebala bi. I ja sam sa sedamnaest godina radila kao garderoberka u klubu. Kačila jakne. Ja se ne šalim. A vidi me sad. 
Jelena je Kiji na to, opet na Tviteru, kratko odgovorila i poslala poljubac.


– Vrata mog garderobera su ti uvek otvorena – napisala je Karleuša, a da li će i na ovo uslediti Kijin odgovor ostaje da vidimo.
Izvor:telegraf.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...