subota, 28. srpnja 2018.

atašini problemi počeli još prije nasilja, otkriveni novi detalji braka sa Lukom

atašini problemi počeli još prije nasilja, otkriveni novi detalji braka sa Lukom
Prvi znak da će joj se brak sa Lukom obiti o glavu Nataša je primijetila neposredno pred svadbu, koja je održana na ostrvu i ujedno omiljenom ljetoval


NAUČNO DOKAZANO: Elektronska cigareta izaziva neizlječivu bolest zvanu “kokičasta pluća”!
Cijeli svijet priča o hercegovačkom grahu. Postoje dokazi kako može izliječiti šećer, kao i druge bolesti…
Evo kako da odaberete savrsenu lubenicu prilikom kupovine
Prvi znak da će joj se brak sa Lukom obiti o glavu Nataša je primijetila neposredno pred svadbu, koja je održana na ostrvu i ujedno omiljenom ljetovalištu pjevačice – Ibici, na njen rođendan, 25. septembra.
Naime, Luka je, prema pisanju medija, kupio pištolj, što se njoj nije nimalo dopalo, ali su to brzo izgladili i potom imali svadbu iz snova. Međutim, snovi su se brzo raspršili po povratku u Beograd.Prvi znak da će joj se brak sa Lukom obiti o glavu Nataša je primijetila neposredno pred svadbu, koja je održana na ostrvu i ujedno omiljenom ljetoval



Kako je ušao u brak, tako se Lazukić vratio svojim momačkim navikama koje je imao prije nego što je stupio u vezu sa Bekvalčevom. On ju je trudnu sve češće noću ostavljao i izlazio i provodio se do jutarnjih sati, a što je najgore to se ponavljalo i kada se Nataša porodila.
Iako su joj svi govorili i prije nego što je potpisala vjenčani list da je Luka prevarant, da želi da joj napravi dijete i uzme imovinu, ona im to nije vjerovala. Čak ni ocu Dragoljubu.
– Od prvog momenta kada su počeli da se zabavljaju, kasnije i uzeli, spoznao sam tog čovjeka i njegove namjere i vidio da je to čovjek koji je profesionalac u svom poslu, poslu zavođenja žena. I očekivao sam, pogotovo što sam vidio da je moja Nataša zaljubljena, da može doći do problema, jer je ona ušla srcem u sve to, a on interesom, to odgovorno tvrdim. Znam ko je on, šta je on i čime se bavi, koje su mu profesije i kakav ga glas bije. To sam pokušao i Nataši da kažem, a ona mi je rekla: “Pa tata, i za mene se priča svašta, a to nije istina” i ja znam da nije – rekao je nedavno Dragoljub Bekvalac.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...