utorak, 23. siječnja 2018.

Mini tortica sa karameliziranim jagodama!




Ovo nije trebala biti tortica sa karameliziranim jagodama. Trebala je biti sa tekućom karamelom i kremastim ganachem. Zato je ovo post o tome kako ponekad stvari ne ispadnu kako smo ih zamislili te se u tom trenutnku moramo snaći najbolje sa onim što imamo.
U trenutku kad ovo pišem na drugom tabu mi se vrti Masterchef Australija, epizoda u kojem gostuje Anna Polyviou sa divnom torticom od mrkve, naboljim desertom 2014 godine u Australiji.



Cijeli Masterchef Australija bio je inspiracija za ovu torticu koju sam radila. I puno stavri je išlo po planu kao npr. ganache kojeg sam radila po svojem receptu gdje miješam mliječnu i bijelu čokoladu. Čokoladna baza je također ispala genijalno ali ono što me najviše veselilo bila je karamela koja mi nije uspijela u dva pokušaja.
Radila sam suhu karamelu gdje se pusti šećer bez ikakve tekućine da karamelizira te se prelije sa slatkim vrhnjem. To je ispalo koliko toliko dobro ali jako mala količina jer mi je vaga bila postavljena na lbs umjesto na grame. Također, bila je nekako puna sitnih grudica te ju nisam željela upotrijebiti.
Pa sam odlučila probati mokru metodu karamele gdje se šećer topi sa vodom u koju se na kraju dodaje vrhnje i maslac. Tu sam preprano maknula šećer s vatre i karamela nije imala dobar okus i bila je jako svijetla. Tu sam odličila odustati od karamele. Kanije u razgovoru sa Anjom sa bloga Sweetheart Sweets shvatila sam da sam napravila grešku u samom početku kad sam kupila krivo slatko vrhnje, ono sa 15% masnoće, a za savršeni karamel umak treba vam ona sa najmanje 35% masti.
O karameli ću još pisati, kad usavršim savršeni recept 🙂 pošto mi se uskoro bliži rođendan već sad izmišljam čime bi se mogla počastiti. Da ne duljim, evo recepta 🙂
Ganache krema za 4 tortice:
200 g mliječne čokoladde
200 g bijele čokolade
400 ml slatkog vrhnja za šlag
Čokoladu nasjeckati na sitno i pomiješati. Vrhnje zagrijati do točke vrenja i prelijati preko čokolade.
Pustiti malo da se čokolada otopi te dobro promiješati da ne ostanu komadi čokolade. Staviti u hladnjak na najmanje 4 sata ili peko noći.
Ganache krema za 4 tortice:
200 g mliječne čokoladde
200 g bijele čokolade
400 ml slatkog vrhnja za šlag
Čokoladu nasjeckati na sitno i pomiješati. Vrhnje zagrijati do točke vrenja i prelijati preko čokolade.




Pustiti malo da se čokolada otopi te dobro promiješati da ne ostanu komadi čokolade. Staviti u hladnjak na najmanje 4 sata ili peko noći.

Izvor:kuharica.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...