petak, 27. travnja 2018.

Osveta djevojke koju je vjerenik ostavio pred oltarom se ori društvenim mrežama




Tomas Soter, Kejtin vjerenik, 2012. godine poslije devet godina skladne veze je shvatio da ona nije žena njegovog života i ostavio ju je. Sve je bilo spremno za veliki dan i par je potrošio preko 25.000 funti, ali Tomas je priznao Kjeti da se viđa sa drugom djevojkom i da više nema nikakve emocije prema njoj.“Srce mi je bilo slomljeno, bila sam zbunjena, ali sam shvatila da sam dugo vremena živjela u iluziji. Nisam znala kuda će me život dalje odvesti. Zato sam odlučila da prodam kuću, automobil, sve vrijednosti koje posjedujem i spakujem svoj život u ranac i odem negdje daleko“, ispričala je Kejti za “Independent”.
Kolins je sa jednim rancem obišla svijet – Himalaje, vulkan u Čileu, sjeverni dio Tajlanda i džungle. Njena priča je postala viralna na društvenim mrežama, a samim tim i njen Instagram profil. Kejti je iskoristila slomljeno srce, putovanja i napisala bestseler “The Lonley Hearts Travel Club” koji je inspirisan njenim putovanjima.
“Iskreno, imam utisak da živim u nekom romantičnom i komičnom filmu. Singl djevojka koja putuje svijetom, nakon što ju je vjerenik ostavio. Ovo je najbolja osveta. Sretna sam i već imam dogovor sa izdavačem. Pišem četvrtu knjigu“, dodaje Kejti.
Kejti Kolins je trenutno jedna od najvećih faca na Instagramu, a njen vjerenik je singl – ostavila ga je nova djevojka..


IZVOR.“Noizz“.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...