nedjelja, 29. travnja 2018.

BOGATA NJEMICA TRAŽI SPOSOBNOG MUŠKARCA ZA OZBILJNU VEZU I BRAK..




Ostala sam sama i teško izdržavanje ovu samoću, voljela bih pronaći nekoga sa kime bih podijelila sve što imam i uz koga bih se osjećala sigurnom i zaštićenom u svakom trenutku.
Inače sam iz Zagreba tamo sam se rodila i završila školu, no međutim moj otac kako je radio u Njemačkoj poveo je mene i majku da živimo tamo jer nije mogao zbog posla često dolaziti kod nas da nas viđa.
U početku sam bila protiv toga jer je to ipak druga država i drugačija okolina i nekako sam mislila da se neću uklopiti ovdje. Ali kako su godine prolazile savršeno je na kraju ispalo. Barem što se mog života tiče.
Na žalost moji su prije godinu i pol dana poginuli u nesreći na krstarenju i ja sam ostala sama sa svim bogatstvom koji su imali. Imala sam namjeru sve prodati i vratiti se u svoj rodni grad koliko sam bila tužna i ljuta.
Ali nekako nisam mogla, sabrala sam se i preuzela očev posao koji nisam htjela da propadne jer je oduvijek dobro poslovao i primila sam se posla i ostala tu. Nije da ovdje nema muškaraca naravno ima ali ja nekako više volim naš kraj i muškarce sa Balkana.
Imala sam priliku nekoliko puta da se udam ali nisam htjela jer bih uvijek na kraju shvatila da je svima njima bilo samo do mog bogatstva i do toga da me dobro iskoriste, švabe su takvi gdje na mirišu novac odmah se bacaju na posao.
Voljela bih se ostvariti kao majka ali sa nekim balkancem da nastavim lozu i da se ne mješanac sa švabama. Naši su nekako bolji ljubavnici i iskreniji ljudi, tko bih volio da me upozna neka mi se javi da dogovorimo detalje i put do mene koji uopće nije problem.


izvor : ispovesti.com

1 komentar:

  1. Željela bih sa mnom podijeliti javna svjedočenja o tome kako je isti čovjek kojeg sam vidio na ovom forumu nazvao Dr. Agbazar iz AGBAZARSKOG TEMPLE-a, upravo napravljen za mene, ovaj čovjek je upravo svojom magijom donio mog izgubljenog bivšeg muža u roku od 72 sata. Bila sam udana za svog supruga Alana Evansa, dugo smo bili zajedno i voljeli smo se, ali kad ga nisam uspio roditi 4 godine, napustio me i rekao da ne može više nastaviti, sada tražim načine da ga oporavim dok nisam vidio ovu stranicu dr. Agbazar na njegovu moć. Također mu se obratite za probleme kroz koje prolazite i provjerite vlastitim očima:

    ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp na ( +2348104102662 )

    OdgovoriIzbriši

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...