nedjelja, 5. kolovoza 2018.

Zar sam toliko ruzna, pa moraju svi da me vredjaju zbog toga? Celog zivota svi koji su se zaljubljivali u mene su bili manipulatori, silovatelji, ljudi koji mogu da mi budu otac…



Zar sam toliko ruzna, pa moraju svi da me vredjaju zbog toga? Celog zivota svi koji su se zaljubljivali u mene su bili manipulatori, silovatelji, ljudi koji mogu da mi budu otac ili neki jezivi muskarci sa sumljivim principima. 
Onda sam nasla ozenjenog muskarca smatrala sam da je po prici ozbiljan, kleo se da me voli da zeli da zapocne zivot sa mnom kad se razvede od supruge.


Nisam htela da spavam sa njim dok ne ostavi zenu i dok me ne veri. Onda me slagao kako je ostavio i tih dva dana bio sa mnom, medjutim prvo vece pristala sam da spavam sa njim i drugi dan vise mi se nije javio. 

Onda sam saznala da je pricu izmislio da je hteo samo da me iskoristi. Nije ni cudo sto ne mogu da se zaljubim bar ako nista.
izvor : ispovesti

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...