četvrtak, 2. kolovoza 2018.

TUŽNO: Nakon teške bolesti, legendarni Bora Čorba …

Poslije upale pluća zbog koje je Bora Čorba u bolnici morao da provede skoro dva mjeseca, veza sa Dubravkom iz Ljubljane je upala u krizu. Da li je Bora ostavio djevojku sa kojom je prošle zime bio na Maldivima, ostaće misterija još neko vrijeme. Ipak, roker nije demantovao da je veza doživjela fijasko.


TUŽNO: Nakon teške bolesti, legendarnom Bori Čorbi se dogodilo još i ovo!
– Rekao sam da na pitanja iz privatnog života više neću da odgovaram. Ono što mogu da kažem je da izvijesno vrijeme neću ići u Deželu. Imam puno posla u narednom periodu – rekao nam je Bora.
Ni njegov menadžer Gane Pecikoza nije htio da sa sigurnošću potvrdi ovu priču.
– Nikad se ne miješam u Borine lične stvari. Znam samo da je meni kao menadžeru uvijek bilo najbolje kada nije bio sa nekom djevojkom. Tadam bi se potpuno posvetio koncertima i pisao najljepše pjesme – kaže Gane koji priprema za proljeće veliku turneju “Riblje Čorbe” po regionu, a od 15 maja u Australiji.
Bora je sa Dubravkom, koja je znatno mlađa od njega, provodio vrijeme u Ljubljani skoro svakog vikenda u posljednjih godinu dana. Čak je napravio tatoo posvećen njoj.


– Obožavam novu tetovažu na kojoj je lik jedne moje mlade obožavateljke. Imam nekoliko tetovaža, a prvu od njih, riblju kost, napravio sam prije 30 godina. Neću da otkrivam detalje veze s djevojkom iz Slovenije. Reći ću vam samo da smo u vezi devet mjeseci, lijepo nam je, išli smo zajedno na Maldive. Ona mi nije vjerenica i neću živjeti u Sloveniji, kao što piše tamošnja štampa. Mnogi se pitaju šta ja radim u Ljubljani s mladom ribom. A mi jedemo dijetalnu hranu i pješačimo po planinama, tako da me je natjerala da smršam 20 kilograma. Nije mi problem da putujem kod nje svake nedjelje i po nekoliko puta jer se ona bavi organizacijom mojih putovanja – govorio je Bora.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...