nedjelja, 5. kolovoza 2018.

SKINULA JE ŠMINKU I MOMAK JE ODMAH OSTAVIO: Al nije znao da boluje od ove TEŠKE BOLESTI, evo kako izgleda!


Uvijek je besprijekorno našminkana i ima gomilu pratilaca na društvenim mrežama. A sada je odlučila da pokaže šta krije ispod šminke – i uslijedila je srceparajuća priča.
Sofija Rajdlington iz Velike Britanije, profesionalna šminkerka, rešila je da svojim pratiocima otkrije kako izgleda njena koža ispod pudera. Sofija inače pati od psorijaze, pa joj je koža, uključujući i lice, prekrivena crvenim i grubim delovima. Koža joj pored toga često puca, što izaziva veliki bol.


 Uvijek sam se stidjela toga, a pored toga sam i u stalnim bolovima. Kada sam naučila kako da sakrijem psorijazu nije bilo sretnije osobe od mene. Obožavam šminkanje i obožavam kad vidim sjajne rezultate. Kada imam šminku, ne primijećuje se da nešto nije u redu sa mnom. Ali ono što vidite na prvi pogled nije nužno istina, a neki ljudi tu istinu prosto neće prihvatiti. Recimo, moj bivši dečko – kaže Sofija.
Kada mu je pokazala kako izgleda njeno lice bez šminke, otišao je bez traga.
 To mi je slomilo srce jer sam shvatila da me suštinski nije ni volio. Prije nego što sam se njemu pokazala uvijek sam nosila duge rukave i dugačke nogavice van kuće, da ljudi ne bi piljili u mene. Poslije toga sam odlučila da upišem kurs za šminkere i riješila sam da prihvatim svoju kožu – priča Sofija.
Ističe da joj je jedan od bitnijih ciljeva na društvenim mrežama da inspiriše druge da prihvate sebe takvim kakvi jesu.
12


s
11
Izvor:novi.ba

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...