četvrtak, 16. kolovoza 2018.

STIŽE JOŠ JEDNA BEBA! Devojka popularnog zadrugara TRUDNA?!



Da se učesnici rijalitija sve više pronalaze međusobno pokazala je još jedna ljubav koja je isplivala. Naime, učesnik rijalitija “Zadruga” Bane Čolak i njegova devojka Zerina Hećo koja je bila učesnica “Parova” u vezi su tek mesec dana, ali i za to kratko vrme desilo se nešto što niko nije očekivao, a to je trudnoća.
– U poslednjih nekoliko dana mi je bila veoma čudna. Uznemirena, stalno odsutna, ali nije htela da mi kaže o čemu se radi. Tek pre dva dana sam shvatila zbog čega se tako ponaša! Na njenom stolu sam ugledala papir koji je dobila od ginekologa, ali nisam smela da pogledam šta u njemu piše. Kada se pojavila, samo ga je brzo sklonila, kao da od mene želi da sakrije lepe vesti – otkrio je izvor i dodao:


– Tek tada mi je sinulo da mi je nekoliko puta pričala da ona i Bane nisu dovoljno pazili. Sve u svemu, njena ćerkica će dobiti brata ili sestru i to je predivno. Ja se još pravim da ništa ne znam i jedva čekam da mi saopšti to – rekao je izvor “Pinka” blizak Zerini. Koja je to još jedna učesnica Zadruge trudna.Ostaje nam da saznamo.
Izvor.doznajemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...