četvrtak, 13. rujna 2018.

ANABELU UDARIO MUŽ ZBOG LUNE I „ZADRUGE“: Ove detalje su izjavili u policij.


Anabela Atijas i njen suprug Andrej privedeni su u policijski stanicu zbog nasilja u porodici. U utorak uveče oko 23 sata u njihovom stanu izbio je skandal kada su se posvađali zbog psa, pa je navodno Andrej pjevačicu ošamario, nakon čega ga je ona izgrebala po ruci



Policijska patrola reagovala je na poziv komšije, koji je čuo viku u njihovom stanu, došla po njih na kućnu adresu i privela ih u stanicu na informativni razgovor. Bračni par je pred inspektorom objasnio kako je došlo do incidenta, a jedno za drugo nisu imali riječi hvale.
Moj muž je nasilnik i alkoholičar. Udario mi je šamar – navodno je izjavila Anabela u policijskoj stanici, dok je njen muž imao drugačiju verziju incidenta.
Anabela je pod tenzijom jer se njena kćerka Luna nalazi u “Zadruzi”. Ona je mene izgrebala – rekao je on. Atijasovi su na kraju uspjeli da riješe sve nesuglasice i izljubili su se i zagrlili još u policijskoj stanici, odakle su zajedno otišli u svoj stan u kojem se tuča i dogodila. Anabela se za medije još nije oglašavala, ali je Andrej rekao da nije tukao suprugu, ali da je istina da se kući vratio u pijanom stanju.

Čitao sam da sam je šamarao i udarao pesnicom u glavu, ali to nije tačno. Jesmo se žešće posvađali, ali batina nije bilo. Ja sam popio i izbila je svađa, a komšije su zvale policiju jer smo bili bučni. Oboje smo bili u policiji i dali izjave – rekao je Andrej. Kada je čuo da su mediji saznali šta su rekli u policiji, Atijas je šutio, da bi potom pokušao da se izvadi.
Nismo se tukli. Nije bilo fizičkog napada, samo svađa. Sve je u redu – rekao je on.
izvor:kurir.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

Ona trlja ruku sa OCATOM dva puta sedmično… Razlog za to će vas natjerati da uradite isto!

Prirodni lijekovi su vrlo učinkoviti u liječenju raznih bolesti i zdravstvenih problema. Njihova najveća prednost je u tome što oni ne uz...